StratMark - Strateginen markkinointi ja markkinoinnin vaikuttavuus

Julkaisut

Antti Vassinen: Configurational Explanation of Marketing Outcomes
Tuore StratMark-väitöskirja esittelee uuden analyysimenetelmän markkinoinnin tulosten ymmärtämiseen.

Lue lisää »
Lataa PDF »

Kaarlo Laite: Firm Core Business Processes and the Effect on Performance

Pro gradu

Lue lisää »
Lataa PDF »

Katariina Kyckling: The Impact of Marketing-Sales Relationship on Business Performance

Pro gradu

Lue lisää »
Lataa PDF »

Jaakko Aspara: Where Product Design Meets Investor Behavior: How do individual investors’ evaluations of companies’ product design influence their investment decisions?

Väitöskirja

Lue lisää »
Lataa PDF »

Johanna Frösén, Matti Jaakkola, Antti Vassinen, Petri Parvinen & Jaakko Aspara: Use and Perceived Importance of Marketing Metrics in Different Business Settings

Konferenssipaperi

Lue lisää »
Lataa PDF »

Linda Fagerström: Kundmedverkan i företagets produktutveckling

Pro gradu

Lue lisää »
Lataa PDF »

Simo Vassinen: Consuming seasonality - Examining variables affecting the consumption of two seasonal products

Pro gradu

Lue lisää »
Lataa PDF »

Miikka Tölö: Alleviating business symptoms of seasonal end-demand by product portfolio and supply chain management

Diplomityö

Lue lisää »
Lataa PDF »

Noora Färkkilä: Measuring the Performance of Marketing - Concretizing Marketing Through the Use of Metrics

Pro gradu

Lue lisää »
Lataa PDF »

Anu Lähtönen: Corporate Branding and Its Exploitation in a Global Supplier Context: Case Metal Industry Corporation

Pro gradu

Lue lisää »
Lataa PDF »

Johanna Frösén: Measuring Marketing Performance from a Shareholder Perspective - The Use of Marketing Metrics in Finnish Companies

Pro gradu

Lue lisää »
Lataa PDF »

Anton Molander: Contemporary marketing - A study of marketing’s role in large Finnish service firms

Pro gradu

Lue lisää »
Lataa PDF »

Matti Jaakkola, Petri Parvinen & Kristian Möller: Strategic Marketing and Its Effect on Business Performance in Three European Engineering Countries

Konferenssipaperi

Lue lisää »
Lataa PDF »

Tuomas Henttonen: Exploring Virtual Worlds: Key Success Factors in Virtual World Marketing

Pro gradu

Lue lisää »
Lataa PDF »

Henrich Nyman: Determining the Financial Value and Risk of Profitable Customers

Konferenssipaperi

Lue lisää »
Lataa PDF »

Atso Andersen, Ilkka Lähteenmäki, Olavi Uusitalo & Robert Wendelin: Strategic renewal in banking: with Finnish banking as the case study

Lue lisää »
Lataa PDF »

Robert Wendelin: Bond Audit, A Method for Evaluating Business Relationships Related to BSC and TQM - Cases from 14 Companies in Seven Industries

Konferenssipaperi

Lue lisää »
Lataa PDF »

Robert Wendelin: Development of the Concept of Bonds

Konferenssipaperi

Lue lisää »
Lataa PDF »

Antti Vassinen, Henrikki Tikkanen & Petri Parvinen: Bridging Marketing Activities and Cash Flow Management

Konferenssipaperi

Lue lisää »
Lataa PDF »

Jaakko Aspara, Erik Pöntiskoski & Henrikki Tikkanen: Marketing Spirit: Exploration and Exploitation on Two Dimensions

Konferenssipaperi

Lue lisää »
Lataa PDF »

Erik Pöntiskoski, Joel Hietanen, Jaakko Aspara & Henrikki Tikkanen: Managing Marketing Spirit with Organizational Symbolism

Konferenssipaperi

Lue lisää »
Lataa PDF »

Robert Wendelin: Episodes: A Catalyst of Bond Dynamics? Cases from the Truck Producing Industry

Konferenssipaperi

Lue lisää »
Lataa PDF »

Robert Wendelin: A framework for Understanding the Nature and Change of Bonds in Business Relationships - Cases From the Truck Producing Industry

Konferenssipaperi

Lue lisää »
Lataa PDF »

Robert Wendelin: The Effect of Bonds on Relationship Dynamics - Cases from the Truck Producing Industry

Konferenssipaperi

Lue lisää »
Lataa PDF »

Robert Wendelin: Core and Support Bonds in Industrial Business Relationship - Cases from the Truck Producing Industry

Konferenssipaperi

Lue lisää »
Lataa PDF »

Matti Santala: Strategic Marketing and Customer Orientation- a Conceptual Framework for Customer Fit

Pro gradu

Lue lisää »
Lataa PDF »

Matti Santala & Petri Parvinen: From strategic fit to customer fit

Management Decision, Vol. 45 No. 3, 2007, pp. 582-601

Lue lisää »
Lataa PDF »

Henrikki Tikkanen, Jaakko Kujala & Karlos Artto: The marketing strategy of a project-based firm: The Four Portfolios Framework

Industrial Marketing Management, 36, 2007, pp. 194 – 205

Lue lisää »
Lataa PDF »

Petri Parvinen, Henrikki Tikkanen & Jaakko Aspara: Corporate Strategic Marketing: A New Task for Top Management

Business Strategy Series, Vol. 8 No. 2, 2007, pp. 132-141

Lue lisää »
Lataa PDF »

Matti Jaakkola: Strategic Marketing and Its Effect on Business Performance: Moderating Effect of Country-specific Factors

Diplomityö.

Lue lisää »
Lataa PDF »

Christian Grönroos: Adopting a Service Logic for Marketing

Marketing Theory, Vol. 6, No. 3, 2006, pp. 317-333

Lue lisää »
Lataa PDF »

Antti Vassinen: The Concept of Strategic Marketing in Marketing Discourse

Antti Vassisen diplomityö strategisen markkinoinnin käsitteestä markkinoinnin tieteellisessä keskustelussa.

Lue lisää »
Lataa PDF »

StratMark-hankkeen julkaisut

Ensimmäisten julkaisujen, työpapereiden ja linjapapereiden valmistuessa kevään ja kesän 2006 aikana tulevat ne saataviksi näiden verkkosivujen kautta.

Lue lisää »
Lataa PDF »

Julkaisut »
Etusivulle »

Liity hankkeeseen!

Yhteystiedot

Kysyttävää? Ota yhteyttä! Lähetä sähköpostia osoitteeseen info@stratmark.fi tai valitse jokin muu tapa. Yhteystiedot »

Tilaa uutiskirjeet

StratMark tiedottaa hankkeen etenemisestä, uusimmista ilmiöitä ja tutkimustuloksista näiden verkkosivujen lisäksi myös säännöllisillä uutiskirjeillä. Sähköpostitse lähetämme kiinnostuneille tiiviin tietopaketin noin kuukauden välein. Painettu uutiskirje ilmestyy muutaman kerran vuodessa, mutta luo syvemmän katsauksen strategisen markkinoinnin tuoreimpiin ilmiöihin, taustoihin ja yritysmaailman kehityssuuntiin. Tilaa molemmat ja tiedä ensimmäisenä mistä puhutaan!

Etunimi 
Sukunimi 
Yritys 
Asema 
  Haluan uutiskirjeen sähköpostitse
  Haluan painetun uutiskirjeen
Postiosoite 
Postinumero 
Postitoimipaikka 
 

Osallistu myös keskusteluun!

StratMarkin verkkokeskusteluun on lämpimästi tervetullut jokainen markkinoinnin strategisesta roolista ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostunut. Vapaamuotoisella keskustelupalstalla voi kysyä, kertoa ja vaikuttaa hankkeen tutkimussuuntiin. Mikä sinulle tai yrityksellesi on tärkeää? Liity keskusteluun ja kerro se.

Rekisteröidy keskusteluun

Sulje ikkuna