StratMark - Strateginen markkinointi ja markkinoinnin vaikuttavuus

Yhteystiedot

Organisaatio

StratMark-hankkeen johtoryhmä:

  • Roger Talermo / Amer Sports (puheenjohtaja)
  • Professori Tore Strandvik / Hanken
  • Professori Henrikki Tikkanen / Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu
  • Ilpo Ihanamäki / Tekes
  • Tutkija Antti Vassinen / Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu
  • Tutkija Johanna Frösén / Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu (sihteeri)

Yhteydenotot ja tiedustelut

Kerromme mielellämme lisää tutkimushankkeesta ja näkemyksestämme markkinoinnin roolista kilpailukyvyn kehittämisessä. Yhteydenotot (mukaanlukien mediatiedustelut) pyydämme osoittamaan hankkeen koordinaattorille (Johanna Frösén).

Puhelin
+358 40 3538 230

Faksi
+358 9 4313 8660

Käyntiosoite

Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu
Markkinoinnin ja johtamisen laitos
Lapuankatu 6, 2. kerros
00100 Helsinki

Postiosoite

Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu
Markkinoinnin ja johtamisen laitos
StratMark c/o Johanna Frösén
PL 21230
00076 AALTO

Sähköposti

info@stratmark.fi
etunimi.sukunimi@stratmark.fi (tutkijat, johtoryhmä)

Keskustelut »
Etusivulle »

Liity hankkeeseen!

Tilaa uutiskirjeet

StratMark tiedottaa hankkeen etenemisestä, uusimmista ilmiöitä ja tutkimustuloksista näiden verkkosivujen lisäksi myös säännöllisillä uutiskirjeillä. Sähköpostitse lähetämme kiinnostuneille tiiviin tietopaketin noin kuukauden välein. Painettu uutiskirje ilmestyy muutaman kerran vuodessa, mutta luo syvemmän katsauksen strategisen markkinoinnin tuoreimpiin ilmiöihin, taustoihin ja yritysmaailman kehityssuuntiin. Tilaa molemmat ja tiedä ensimmäisenä mistä puhutaan!

Etunimi 
Sukunimi 
Yritys 
Asema 
  Haluan uutiskirjeen sähköpostitse
  Haluan painetun uutiskirjeen
Postiosoite 
Postinumero 
Postitoimipaikka 
 

Osallistu myös keskusteluun!

StratMarkin verkkokeskusteluun on lämpimästi tervetullut jokainen markkinoinnin strategisesta roolista ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostunut. Vapaamuotoisella keskustelupalstalla voi kysyä, kertoa ja vaikuttaa hankkeen tutkimussuuntiin. Mikä sinulle tai yrityksellesi on tärkeää? Liity keskusteluun ja kerro se.

Rekisteröidy keskusteluun

Sulje ikkuna