YHTEISTYÖ

StratMark-hankkeen tutkimuskysymykset rakentuvat kolmen pääteeman ympärille. Markkinoinnin vaikuttavuuden ja tuloksellisuuden sekä asiakasjohtamisen ja palveluliiketoiminnan syvällinen ymmärtäminen ovat keskeisellä sijalla näiden ongelmien ratkaisemisessa. Näiden osalta tarvitaan edelleen syvällistä tutkimustietoa ja teorialähtöisiä toimintamalleja, joita voidaan suoraan soveltaa käytännön liiketoimintaan. Kasvavan haasteen tulevaisuuden markkinointiosaamisen kehittämiselle tuovat liiketoimintaympäristön muutokset.

Markkinointiajattelun juurruttaminen toimii perustana kilpailukyvyn säilyttämiselle muuttuvassa ympäristössä. Sen mukanaan tuomat osaamisen edellytykset ja painopisteet on ensin tunnistettava. Kaikkien kolmen työpaketin läpi kulkevia yhdistäviä teemoja ovat strateginen markkinointi toimintamuotona, ylimmän johdon markkinointi ja strateginen markkinointi kansainvälisessä toimintaympäristössä.

Ilmoita yrityksesi tai yhteisösi kiinnostuksesta lähteä aktiivisesti mukaan StratMark-verkostoon, niin otamme teihin yhteyttä!

» Lue lisää hankkeeseen liittymisestä

» Lataa yhteistyöesite (PDF, 52 KB)

Kaikki tietävät että liiketoiminnan tulisi olla asiakaslähtöistä, mutta miten on käytännössä? Onko markkinointi strateginen työkalu vai jääkö se päivittäiseksi mainonnan pyörittämiseksi?

Miksi ei osata kertoa, miten markkinointi vaikuttaa tulokseen? Markkinoinnilta on vaadittava vähintään samaa vaikuttavuuden ja kannattavuuden ymmärtämistä kuin muilta prosesseilta.

Kuinka voi saavuttaa liiketoiminnan tavoitteet luomalla markkinointihenkeä tiimi-, yksilö-, ja verkostotasolla? Rakennteet yksinään eivät riitä!

Jäsenyys StratMark-hankkeessa tarjoaa uusia näkökulmia ja konkreettisia työkaluja liiketoiminnan kehittämiseen. Kutsumme kaikki markkinoinnin, liike-elämän ja yhteiskunnan vaikuttajat mukaan talkoisiin Suomen hyväksi.

Verkostokumppanuus

Sisältö ja hyödyt: StratMark-verkoston jäsenyys, mahdollisuus vaikuttaa tutkimuksen aiheisiin ja tarjoutua tutkittavaksi, kaikki tutkimustulokset tuoreeltaan saataville, kutsut kaikkiin tapahtumiin, StratMark-brandin käyttö omassa viestinnässä.

Kustannukset: PK-yrityksille ja julkisyhteisöille 1000 e ja suuryrityksille 5000 e vuodessa, minimikesto kaksi vuotta.

Kiinnostaa!

Opinnäytetyön toimeksianto

Sisältö ja hyödyt: Oma tutkimuskokonaisuus ja sen selkeä raportointi (pro gradu- tai diplomityö). Mahdollisuus testata rekrytointikandidaatteja. StratMark-ryhmän ohjaus- ja asiantuntijatuki. Sisältää myös kahden vuoden verkosto-kumppanuuden.

Kustannukset: N. 20.000 euroa, riippuen rahoitustavasta ja suorista kustannuksista.

Kiinnostaa!

Tutkimusrahoituskumppanuus

Sisältö ja hyödyt: Johtoryhmä- ja CEO Round Table-paikka. Suora yhteys kaiken StratMark-toiminnan ohjaamisessa. Erityisasema StratMark-tilaisuuksien järjestämisessä. Sisältää kahden vuoden verkosto-kumppanuuden ja opinnäytetyön tekijän.

Kustannukset: N. 40.000 euroa

Kiinnostaa!

Kehitystyö

Teemme yritysten kanssa yhteistyötä yritysten omien kehittämishankkeiden parissa - tarjoamme resursseja, rahoituskanavia ja asiantuntemusta joustavasti. Kysy lisää!

Kustannukset: Hankekohtaisesti

Kiinnostaa!

Muita tietoja ja tarpeita

Yhteystiedot:
 
      
Etunimi 
Sukunimi 
Asema 
Organisaatio 
Sähköposti 
Puhelin 
 

 
© 2005-2010 StratMark,

    Aalto yliopiston kauppakorkeakoulu ja Hanken
 

 
info@stratmark.fi | www.stratmark.fi